Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Mercedes képes leírás - Hibrid autó.tlap.hu
részletek »

Mercedes - Hibrid autó.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: hibridauto.tlap.hu » Mercedes
Keresés
Találatok száma - 4 db
Három környezetbarát Mercedes tanulmány

Három környezetbarát Mercedes tanulmány

Mindhárom modelben elektromos motorok végzik majd munkát, a sorozat ezért BlueZero névre fog hallgatni, ami utal a nulla emisszióra. A kocsikat külön E-Cell, F-Cell és E-Plus néven mutatják be. Az E-Cell tisztán elektromos üzemű lesz, az energiát lítium-ion akkumulátorokban tárolja, töltéséhez külső áramforrásra van szükség. A kocsi hajtótávolsága körülbelül 200 kilométer lesz, ami városban és rövid távon ideális járművé tehetné az E-Cellt, ha gyártásba kerülne. A cikket az autosoldalak.hu weboldalon olvashatja el.

Mercedes-Benz  S400 Hybrid

Mercedes-Benz S400 Hybrid

Már a bemutatóján is megmosolyogtató volt hallgatni, hogy a felfrissített S osztály új csodahibridjében húsz lóerős elektromotor dolgozik. Ennyire tellett egy olyan gyártótól, amely korábban az ESP-t és a légzsákot mutatta be luxuslimuzinjában. Az új S osztály ettől még továbbra is zseniális. A mostani tesztem története nem a tesztautóval kezdődött: már jóval korábban, a magyarországi bemutatón eldöntöttem, ezt az autót meg akarom írni. Nem vagyok egy luxusautó-rajongó, az ekkora méretű limuzinoknak nem sok értelmét látom. Szerencsére, vagy pechemre nincs is ilyen problémám, hogy ebből a kategóriából kellene választanom - kevés olyan magyar létezik, akinek van 25-35 millió forintja egy ilyen autóra. Az új S osztály valójában nem teljesen új, csupán egy modellfrissítésen esett át. Elődje sem öregedett még ki: hazánkban a kategória etalonja volt, belőle adtak el a legtöbbet a kategóriában. Mi újat hozhatott a modellfrissítés? Semmi korszakalkotót, pedig az S osztály történetében van néhány igazán fényesen csillogó pont. Ebben mutatkozott be először ESP, itt láttunk először légzsákot, sőt én ide sorolom a Pre-Safe rendszert is, amely felkészül az ütközésre, amikor azt már nem lehet elkerülni. Most a facelift alkalmával csak kisebb újdonságokra koncentráltak. A cikket az origo.hu oldalon olvashatja el.

Mercedes-Benz S400 BlueHybrid

Mercedes-Benz S400 BlueHybrid

"Üres a bal sáv, igazán kikerülhetnéd ezt a tötymörgő kamiont." Ellentétben szörnyű szokásommal, nem az anyósülésről segítettem a pilótát, egyedül voltam, én ültem a kormány mögött. Még csak nem is magamban beszéltem, szerencsére skizofrén elmeháborodottságban - még - nem szenvedek. Az M0-ás új szakaszán az autóhoz intéztem a kissé szemrehányó, csalódott szavakat. Ugyanis az S-osztály legújabb változata tele van olyan vezetést segítő, kiegészítő elektronikus rendszerrel, hogy autópályán simán képes lenne az önálló haladásra, akár az előzésre is. Sajnos, vagy szerencsére - ezt mindenki döntse el maga -, teljesen soha nem veszi át az irányítást. A radaros, az előre beállított követési távolságot magától tartó tempomat tehet arról, hogy a bal után a jobb lábam is teljesen munkanélkülivé vált. A fékezés és a gyorsítás már nem az én dolgom, de a kormányzást is simán átvehetné az S-osztály. Kamerával figyeli a sávokat elválasztó vonalakat, ha figyelmetlenségből, index nélkül kikóválygok belőle, akkor a kormány rezegtetésével figyelmeztet. Ennyi erővel akár kormányozhatna is. Szintén egy kamera képe alapján felismeri a táblákat, így még a sebességkorlátozáshoz is magától tudna alkalmazkodni. A holtteret és a mellettünk jövő forgalmat monitorozó rendszer tudja, mikor válthatunk veszélytelenül sávot. A cikket a totalcar.hu oldalon olvashatja el.

S 400 HYBRID

S 400 HYBRID

Az S 400 HYBRID a dinamizmus és a károsanyag-kibocsátási értékek terén is új mércét állít. Hajtásrendszere, amely egy hathengeres benzinmotort és egy nyomatékos elektromotort egyesít, gazdaságos és környezetbarát módon működik. A fékenergia-visszanyerésnek, az ECO Start-Stop funkciónak és a kis gördülési ellenállású gumiabroncsoknak köszönhetően az S 400 HYBRID az egyik legjobb hatásfokú gépkocsi a luxuskategóriában. A 205 kW teljesítményű és 350 Nm maximális nyomatékú Otto-motort egy 15 kW-os elektromotor segíti, amelynek táplálásáról - sorozatgyártású gépkocsiban először - lítium-ionos akkumulátor gondoskodik. A kombinált erőforrás teljesítménye 250+15 kW (279+20 LE), és a 385 Nm-es csúcsnyomatéknak köszönhetően 7,2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra; a legnagyobb sebessége pedig 250 km/h (leszabályozva). Ráadásul a környezetbarát HYBRID technológia még az élénkségre is pozitív hatással van: a Boost funkció segítségével gyorsításkor rövid ideig mindkét motor ereje kihasználható. Emellett a károsanyag-kibocsátási értékek a HYBRID technológiának és a kipufogógáz-utókezelésnek köszönhetően a világ legszigorúbb előírásainak is megfelelnek. (S 400 HYBRID: kombinált üzemanyag-fogyasztás: 7,9-8,2 l/100 km, kombinált CO2-kibocsátás: 186-191 g/km)[2]

Tuti menü