Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Honda képes leírás - Hibrid autó.tlap.hu
részletek »

Honda - Hibrid autó.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: hibridauto.tlap.hu » Honda
Keresés
Találatok száma - 5 db
Honda Civic

Honda Civic

A vadonatúj Civic Hybrid a modern és különleges stílust kombinálja egy új, 1.3 literes, 3 fázisú i-VTEC hajtóművel és egy nagyobb hatásfokú integrált rásegítő villanymotorral (IMA), hogy elődjénél is takarékosabb autózást kínáljon. A rendszer számos új stratégiát alkalmaz, és lassításkor a hengereket deaktiválja, szelepeit leállít ja. Ezzel a szívási veszteségek csökkenthetők, mely 10%-kal nagyobb energia visszanyerési képességet biztosít a jelenlegi Civic IMA-hoz képest. Az új Honda Hibrid Rendszer, a csökkentett súrlódású komponensekkel, egy, a korábbinál másfélszer nagyobb teljesítményű villanymotorral és egy intelligens, háromfázisú szelepvezérlési rendszerrel, mely a vezetési körülménynek megfelelően szabályozza a rásegítés mértékét, az eddiginél körülbelül 20%-kal nagyobb teljesítményű. Ereje felér egy 1.8-as motoréval, míg üzemanyag fogyasztása javult, méretei csökkentek, s károsanyag-kibocsátása világelső

Honda Civic Hybrid - 2006

Honda Civic Hybrid - 2006

Egyből látszik, hogy ez nem a valódi űrcivic rokona. A formai kalandkeresés a csillogó felniknél indul és végződik, a Hybrid egy sima, halszabású szedán. Amerikából jöttem, mesterségem címere konnektor. Környezettudatos kaliforniai nyugdíjasok és zöldjelmezes celebritások autója vagyok. Előbbiek az unokáiknak spórolják az olajat (bezzeg saját gyerekeiket V8-as behemótok kanapéülésein készítették 40 éve), utóbbiak pénzt kapnak, és köztiszteletet remélnek a hibriddel közlekedésért. A helyzet az, hogy a Honda elég jól néz ki, de ezt csak az veszi eszre, akinek előbb megmutatják. Nem az a környezetéből kiragyogós fajta. A hibridek spórolása a légellenállás minimalizálásával kezdődik, a tekintet pedig jellemzően ugyanazokon a formákon akad meg, amiken a szél. Azaz most éppen semmin. A beltér izgalmasabb, mert itt felbukkannak részletek a korszakalkotó igazi új Civicből, a szép kormány és a felső digitális csík a műszerfalból. Aztán jó sok a hely. Sőt megdöbbentően sok a hely, főleg hosszában. Jók az anyagok is, ahogy a modern Hondákban rendszerint. Viszont viszlát, variálhatóság: nem lehet lehajtani a hátsó ülést a csomagok kedvéért, mert ott vannak az akksik. A cikket a totalcar.hu oldalon olvashatj el.

Honda CR-Z, a zöldkupé

Honda CR-Z, a zöldkupé

Formáját tekintve igazi sportautó. Bizonyság erre, hogy a Honda hibridjét látva sokan kérdezték, ez az új CR-X? Aztán amikor megtudták, hogy inkább csak fazonjában utódja a korábbi kedvencnek - hiszen ez egy világelső hibrid modell -, akkor még jobban szemügyre vették a kis Hondát. Hogy mitől világelső? Csupán azért, mert manuális váltóval még nem készült szériagyártású hibrid.

Honda hibrid Insight tuning ? Mugen

Honda hibrid Insight tuning ? Mugen

A http://www.oktuning.hu/ oldalon gépjárművek optikai - futómű - chip - motor - felni tuning lehetőségeinek tájékoztatója, felszerelések, baleset megelőzési hírek, tanácsok az ORFK - OBB támogatásával, autós hifi és navigációs berendezések tájékoztatói, a webáruházban különböző tuning alkatrészek várják az oldal látogatóit.

Honda Insight menetpróba

Honda Insight menetpróba

Egyébként is kár erőltetni a sportos használatot, mert a kis, 1,3-as i-VTEC benzinmotor 88 lóereje nem támogatja a dinamikus vezetési stílust, még a 14 lóerős elektromotor segítségével is csak komótos gyorsításra futja az erejéből. Városban csendes, és elegendő dinamikával rendelkezik, de ha hirtelen kellene gyorsítani, zavarba jön. Sport állásban a fokozatmentes váltó beállítja jó magasra a fordulatszámot, a benzinmotor bömbölni kezd, de a sebességmérő elég nehezen kezd el felpörögni. Autópályán azért könnyedén tarja a szabályos sebességet, a 186 km/órás végsebességet viszont nem lehet könnyű kihozni belőle. Pozitívum, hogy feszes hangolású futóműve ilyenkor is stabil, csak lassú tempónál zötyögős kissé.

Tuti menü