Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Citroen képes leírás - Hibrid autó.tlap.hu
részletek »

Citroen - Hibrid autó.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: hibridauto.tlap.hu » Citroen
Keresés
Találatok száma - 4 db
C-Cactus

C-Cactus

A hibrid ugyanis luxusautókban zseniális, a Lexus RX400h sztrádatempós gyorsulására és finom futására holtomig emlékezni fogok, de a Priusból méltán nem lett népautó. Leginkább talán a támogatásokkal is hétmilliós ár miatt. A Citroën azt mondja, a C-Cactus (ejtése Clouseau felügyelő stílusában természetesen szé káktüsz) gyártását úgy tervezték, hogy egy alap C4 áráért kínálhassák. Mindez persze egy tanulmányautó esetében nem jelenti, hogy fogják is, de mivel az újságírókat általában afféle nép hangjaként kezelik, szerintem gyárcsák. A Citroën az utóbbi években zsákutcának tűnő irányba haladt. A vevőket mindenféle trükkös elektronikai jótéteményekkel igyekeztek elkápráztatni, meg ugye a villanyos extrákon keresni is elég jól lehet. Csak ha a gyors bemutatás érdekében nem tesztelik eleget, meg költséghatékonysági alapon választanak beszállítót, a tulajdonos könnyen érzi majd istencsapásának az autót. A szervizben meg egyre kevésbé tudnak okosan nézni a szerelők, ha meg kéne találniuk a hibát a multiplex elektronika sötét dzsungelében. Ebbe a csapdába olyan konzervatív gyártók is besétáltak már, mint a Toyota.

C4 hibrid HDi a Genfi Autószalonon

C4 hibrid HDi a Genfi Autószalonon

A hibrid hajtásláncot HDi motorral ötvöző modell a HDi dízelmotor - legkedvezőbb működési tartományában jellemző - rendkívüli hatásfokát (a benzinmotorénál 20%-kal alacsonyabb fogyasztás) és az elsősorban városi közlekedéshez kifejlesztett elektromos motor előnyös tulajdonságait egyesíti. A C4 hibrid HDi kiváló eredményeket mutat a fogyasztás (3,4 l/100 km) és a CO2-kibocsátás (90 g/km) terén, miközben továbbra is a HDi motorokra jellemző vezetési kényelmet biztosít, melyhez további, a hibrid meghajtásból adódó speciális előnyök társulnak (például teljesen elektromos üzemmód alacsony sebesség mellett). A kísérleti autón a Citroën kínálatából már jól ismert csúcstechnológiai megoldásokkal találkozhatunk: HDi motor, (FAP) részecskeszűrő, Stop &Start funkció, valamint az elektronikusan vezérelt kézi sebességváltó (MCP-váltó). Ezek az egymást kiegészítő különféle berendezések mind a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást hivatottak csökkenteni. Ehhez járul még a C4 karakteres stílusa, a maga jellegzetes felépítésével, melynek meghatározó eleme a kiváló aerodinamikai tulajdonságokat és optimális fogyasztást biztosító szerény magasság. A C4 számos aduval rendelkezik a stílus, a technológia vagy a menettulajdonságok terén. Nyugat-Európában 2005-ben több mint 200 000 darab került értékesítésre belőle, egy olyan piaci szegmensen belül, amely az összes gépjárműeladások egyha

Citroen dízel hibrid autók

Citroen dízel hibrid autók

A C4 hibrid HDi modellen a hibrid meghajtáshoz HDi dízelmotor kapcsolódik, ami igazi áttörést jelent a fogyasztás és a CO2-kibocsátás csökkentése terén. A HDi dízelmotoros megoldással ellentétben a benzines hibrid kialakítás nem teszi lehetővé a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás hasonlóan látványos csökkentését. A C4 gépkocsit vegyes, városi, országúti és autópályán történő használatra tervezték. A hibrid meghajtás és a HDi dízelmotor társításával sikerült egyesíteni a HDi motor - legkedvezőbb működési tartományában jellemző - rendkívüli hatásfokát (a benzinmotorénál 20%-kal alacsonyabb fogyasztás) és az elsősorban városi közlekedéshez kifejlesztett elektromos motor előnyös tulajdonságait. A városi és országúti használat során a hibrid megoldás igazi előrelépést jelent a fogyasztás (3,4 l/100 km vegyes használatban) és a CO2-kibocsátás (90 g/km) csökkentése terén. Egy azonos kategóriájú benzines hibrid meghajtású gépkocsihoz képest 25%-kal, vagyis 100 km-enként 1 literrel kevesebb a fogyasztás vegyes használatban, ami egyben azt is jelenti, hogy egy tankolással sokkal nagyobb távot tehetünk meg.

Íme a Citroen Revolte tanulmányautó!

Íme a Citroen Revolte tanulmányautó!

A DS3 és az C3 mellett a legtöbb embert a Revolte tanulmányautó vonzotta a Citroen standjára. Nem csoda, az egyik legeredetibb, legügyesebb koncepcióautó volt a szalonon. A francia márka ismét bizonyította, hogy nem fél az eredeti megoldásoktól. A Revolte tulajdonképpen a Kacsa (2CV) 21. századi reinkarnációja, nemcsak pimaszul jól néz ki, hanem fejlett plug-in hibrid meghajtása is van.

Tuti menü